Custom Search

Thursday, March 5, 2009

Jag är chockad!

Enligt GP en 7 årig pojke var inlåst i ett rum av sina föräldrar i Millau i Frankrike. Enligt åklagare hade föräldrarna, en 42-årig byggnadsarbetare och hans 35-åriga hustru, hållit sonen avskild från omvärlden ända från hans tidiga barndom. I rummet fanns inte möbler, eller leksaker.

Enligt föräldrarna, var sonen ett "besvärligt" barn. Familjen har också andra barn 17 månaders gammal som också är omhändertagen.

"Ibland hörde jag honom gråta då föräldrarna åt utomhus sommartid, men jag kunde aldrig ha föreställt mig en sådan tragedi"- säger en grannkvinna.

Vad jag fattar inte är - varför grannen har inte ringt till polisen eller social arbetare? Jag fattar inte, när människor har blivit så likgiltiga för varandra.

2 comments:

Anonymous said...

mdaa da ra pontshi yavdat chaketili?ras erchodnen?

Toma said...

ras da dznelad arsazrdeli uyovo. :(

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger